Saturday 11 August 2012

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله رب العلمين...والصلاة والسلام على اشرف الأنبياء والمرسلين...وعلى آله وصحبه أجمعين...أما بعد

             Alhamdulillah , segala puji bagi Allah S.W.T diatas limpah dan kurnianya , dapat lagi saya hidup di alam ciptaannya. Dan dengan rahmat dan kurniaannya jugalah saya dapat menubuhkan blog ini. Insyaallah blog ini ditubuhkan bukan atas dasar ketinggian ilmu saya walaupun ilmu saya masih belum mencukupi , bukan juga atas dasar membangga - bangga diri...tetapi blog ini adalah bertujuan untuk kita sama - sama berkongsi ilmu dan pengalaman....selain itu , blog ini adalah salah satu usaha saya untuk meningkatkan saham akhirat disamping menunaikan tanggungjawab sebagai khalifah di muka bumi ini. Tidak lupa juga amanah kita untuk mengabdikan diri kepada allah s.w.t . Insyaallah saya akan memuatkan blog ini dengan serba sedikit ilmu yang saya ada.

No comments:

Post a Comment